maanantai 30. tammikuuta 2023

Laskiaiskalenterin toinen luukku aukeaa

Tule mukaan laskiaiskisaan. Joulukalenterin tapaan, luukkuja on 24 ja kalenteri huipentuu viimeiseen luukkuun 21.2.2023, joka on laskiaistiistai. Tehtävänä on kuvan perusteella tunnistaa käsityöohjekirjan kansi. Mukana olevat kirjat on kaikki julkaistu 2000-luvulla, paitsi se viimeinen ja hienoin, joka onkin sitten tosivanha. Kirjat ovat joko neule- tai virkkausohjekirjoja. 

Parhaiten arvannut palkitaan kirjapalkinnolla ja kaikkien osallistuneiden kesken arvotaan suklaarasioita tms. 

Toinen luukku aukeaa nyt ja tässä se tulee. Mikä kirja on kyseessä? 


Hurmaavia asusteita on oikea vastaus. Melko tuore kirja, eli vuodelta 2022. Ensin lainasin tämän kirjastosta, mutta ihastuin sen verran, että kävin ostamassa ihka oman kappaleen. Paljon mielestäni minulle sopivia ohjeita. Toivottavasti pääsen pian toteuttamaan. 



8 kommenttia:

  1. Ei näytä tutulta tämäkään teos. Huomista odotellen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onkina vasta viime vuonna julkaistu. Kannattaa tutustua.

      Poista
  2. Tämä kirja oli minulle vieras. Arvaas mikä tuli mieleen... ;) Farmi -ohjelma ;D Siinä kaksi kaksintaisteluun lähtevää kilpailijaa viettää viimeisiä hetkiään kaksistaan laavulla ennen kisailua ;) Minulla on ehkä vähän outo mielikuvitus .... ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei niinkään outo. Tuohan on aivan niin kuin kuvasit. Minä pidin tuosta kirjasta; ainakin minulle sopivia ohjeita. Katsopa, jos löytyy kirjastosta.

      Poista
  3. Tuo kirja on tuttu ja olen ainakin meinannut lainata sen. Ilmeisesti en osaa hahmottaa kuvaa nimeen sillä vaikea tämäkin oli tunnistaa ilman nimen näkemistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmaan löytyy kirjastosta. Oli ainakin minun mieleiseni kirja.

      Poista